Motor VARI XP-200 uvnitř

Zveřejněno: 8. 10. 2021, autor: Bronislav Malý, přečteno: 3 167✕

Dlužím Vám pohledy do útrob tohoto motoru. Tak jsem k tomu něco zpracoval a nafotil.

Měl jsem předpokládat, že s příchodem nové motorové jednotky PJXP 200 se bude diskutovat o jeho kvalitě hlavně se bude srovnávat a předchozí pohonnou jednotkou. Mohu Vám směle říci, že se nic  k horšímu neudálo! Nikde se na ničem oproti předchozí verzi nešetřilo a vše je jak má být. Tedy bavíme se o srdci motoru - klikové skříni, klikové hřídeli a jejím uložení, válci a ventilovému rozvodu. Takže klikovka má stále valivé ložisko, válec je pořád litinová vložka, ventilový rozvod má stále kovanou a broušenou vačkovou hřídel. To jsou ta nejzákladnější a nejdůležitější technická řešení, která by asi každý chtěl u svého motoru mít, protože to značí dlouhou životnost a provozní spolehlivost. Pak je z fotek vidět fitr paliva, který je v nádrži, takže není pravda, že palivové vedení nemá fitr a dostat se k němu dá po odpojední hadičky od nádrže. 

Já už nevím, co bych k tomu mohl dále napsat. V galerii pod článkem jsou fotky všeho o čem píšu. Je to takový mini článek, spíše doplnění mého předchozího článku k tomuto motoru. Snažím se vnímavým osvětlit a ukázat jak to v tom motoru je a aby měli lepší orientaci při rozhodování jaký motor zvolit ve své motorové jednotce. Tento motor je totiž opravdu zajímavou variantou volby.

Na závěr mi dovolte, abych Vám popřál mnohlo pěstitelských úspěchů v letošním roce a hlavně pevné zdraví, přátelé. 

 

20210313_102322    20210313_102353     20210313_102434 

20210313_102609         20210313_102831           20210313_102913  

20210313_103013      20210313_103323       20210313_110141     20210313_111315

20210313_111411            20210313_111529               20210313_111544

  

Děkujeme za Váš hlas. Řekněte o článku svým přátelům na Facebooku.

Související články